GARANȚIE DE CALITATE

Toate produsele oferite în magazinul ITALPOUF sunt supuse unor teste exigente de conformitate cu standardele de siguranță în vigoare, durabilitatea și calitatea produselor. De aceea, vă oferim o garanție de 2 ani pentru produsele achiziționate de la noi. Garanția acoperă defectele de materiale și de manoperă. Pentru a face o reclamație este necesară o dovadă de achiziție (chitanță sau factură) sau un număr de comandă.

Garanția nu acoperă

  • produsele care au fost depozitate incorect sau utilizate în mod necorespunzător.
  • daunele care rezultă din nerespectarea instrucțiunilor de spălare și întreținere a materialelor sau din utilizarea unor produse care nu sunt destinate acestui scop.
  • deteriorări mecanice, cum ar fi rupturi sau crestături.


În cazul în care garanția se dovedește a fi valabilă, ITALPOUF se angajează să repare daunele sau să le înlocuiască cu un produs nou și nedeteriorat.


Garanția pentru umplutură (granule de polistiren) este de 6 luni.

Datorită proprietăților naturale ale granulelor, acestea sunt supuse la compresie din cauza frecării și a greutății. Garanția acoperă faptul că umplutura din granule de polistiren nu va scădea în volum cu mai mult de 20 % din valoarea sa inițială. Prin urmare, după o perioadă de timp, va fi necesară reumplerea unei părți din umplutură pentru a restabili forma inițială a produsului.

Umplutura este disponibilă în magazinul nostru la rubrica:

https://italpouf.ro/98-umplutura-puf

Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați trimițând un e-mail la adresa info@italpouf.com

Reclamație


Ne pare rău să aflăm că un articol livrat este defect sau deteriorat. Vă rugăm să ne anunțați prin intermediul formularului de contact.

Vă rugăm să completați apoi formularul cu toate informațiile solicitate, astfel încât să putem procesa reclamația dvs. cât mai repede posibil. Vă vom informa cu privire la următorii pași prin e-mail. Includeți o descriere cât mai detaliată a problemei și fotografii.

Așteptați ca reclamația dvs. să fie procesată

Reclamațiile sunt procesate în termen de cel mult 14 zile de la data primirii produsului reclamat. În cazul în care reclamația este considerată justificată, vom îndeplini cererea de reclamație în conformitate cu legislația aplicabilă. Dacă doriți să verificați dacă coletul dvs. a ajuns în siguranță la depozitul nostru, puteți face acest lucru pe site-ul web al transportatorului prin intermediul căruia ați trimis coletul.